Subject: Teabenõue
From: "Raivo Laus" <[email-masked]>
To: "TTJA" <[email-masked]>
Cc: "Tauno Maarpuu" <[email-masked]>
Date: Tue, 4 Jun 2024 13:22:35 +0300

Tere

Saadame teabenõude.

Lugupidamisega

Raivo Laus

Juhtivpartner

Vandeadvokaat

Advokaadibüroo Laus & Partnerid

Rävala pst. 2, Tallinn 10145

Tel: +372 6622640

Faks: +372 6622641

e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

www.lauspartners.ee

Konfidentsiaalsusteatis

Käesolev e-kiri ja selle lisad on konfidentsiaalsed. Juhul, kui Te ei ole
e-kirja määratud adressaat, palume Teid viivitamatult meile helistada ja
e-kiri koos lisadega kustutada. Käesoleva e-kirja avalikustamine,
kopeerimine, levitamine või selle sisu muul viisil kasutamine on rangelt
keelatud.